Direktlänk till inlägg 7 juni 2012

Mina käraste

Av Malin - 7 juni 2012 12:37

      
Fernando & Clara Brasilien Cumbuco 2012

Ibland brukar jag fundera på vad jag skulle göra om de inte fanns där i min vardag varje dag? Allt blir ju så mycket roligare! Det tog sin tid innan jag träffade min kille, men det var helt klart värt väntan. Någon som lyssnar på alla mina galna ideér och håller mig nere på jorden. Någon som stöttar och uppmuntrar och som skämmer bort mig med tillit och skratt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 16 juli 2012 13:56

                         Filtmakeriet I helgen tog jag bilen och gav mig iväg på en liten road trip. Målet var Kilafors. Här bor min vän Jessica som för några år sedan efter att ha jobbat en längre tid som frisör i Stockholm bestämde sig ...

Av Malin - 13 juli 2012 00:15

Om moms – Skatteverkets film för nya företagare from Skatteverket on Vimeo. ...

Av Malin - 12 juli 2012 13:45


  Den 17-18 augusti har Svenska Moderådet ordnat en POP-UP butik där mindre svenska mode märken samlas för att med hjälp av professionell personal sälja sina modealster. Vi är representerade och välkomnar er ett besök! ...

Av Malin - 10 juni 2012 18:57

Us   Har du länge gått och funderat på att starta eget men inte vågar eller kan ta för stora ekonomiska risker? Oftast är det pengar som sätter käppar i hjulen när det kommer till att förverkliga sin dröm genom att öppna eget. Jag har fått nys...

Av Malin - 6 juni 2012 23:46


      Min mormor och morfar har alltid varit min trygga punkt. Det är i deras hem på Gotland som  mina bästa barndomsminnen har skapats. Jag är nu glad att de får vila och vara tillsammans igen, även om jag mer än gärna velat ha dem kvar i li...

Presentation


Malin, Driver webbutiken KallyBirger.com som säljer stickade mössor.

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

www.kallybirger.com

 

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards